Notícies

Vediau 47 – Eth reconeishement d’Aran

En contèxte globau que viuem, es representants publics auem de compréner e acceptar qu’assistim ath neishement d’ua naua era, d’un nau paradigma que mos emplace a hèr dera generositat un esturment indispensable qu’a de regir ua naua manèra de gestionar, mès propèra e mès empatica, que balhe certeses a ua ciutadania desconcertada e espantada per un present convuls e un futur incèrt. Balhar seguretats en miei dera inestabilitat e deth dubte ei possible e ua obligacion des govèrns e des servidors publics. E aquerò, qu’ei en si madeish tanben un rèpte, ei sonque possible dera proximitat ençà. Ua proximitat que d’Unitat d’Aran ençà reivindicam pr’amor qu’ei era qu’exercís eth Conselh Generau d’Aran, era maxima institucion aranesa, en sòn dia dia e en tot èster un des sòns prètzhètz mès importants, e que permet plaçar as persones en centre des politiques e dera accion.

Liéger mès

UA ofrece cinco pactos para mejorar lagobernabilidad de Bossòst

El grupo de Unitat d’Aran de Bossòst, como fuerza más votada en las pasadas elecciones locales, está dispuesto a colaborar en la mejora de la gobernabilidad del municipio, ofreciendo su experiencia y su propuesta contrastada y solvente. Estos pactos permitirían seguir con una acción de gobierno ambiciosa durante esta legislatura en cinco grandes áreas, fundamentales para el día a día y la prosperidad del municipio.

Liéger mès

Vediau 46 – 45 ans d’ajuntaments democratics

Eth 3 d’abriu de 1979 se celebrèren es prumères eleccions municipaus democratiques en Espanha. Tanben en Aran se viuec intensament aquera jornada electorau. Ei de justicia, tanplan, rebrembar en aguest article a Felip Aner d’Estèue que lèu dus sègles abans, en 1810, enes debats dera Constitucion de Cadis, advoquèc en un notable discors, peth besonh d’establir era distribucion municipau que posteriorament s’implantèc en Estat.

Liéger mès

Vediau 46 – Naut Aran, un municipio sin rumbo

Gobernar no ha sido nunca una tarea fácil, aunque pueda parecer lo contrario. Dirigir un país, una comunidad, un municipio requiere de muchos elementos: capacidad, ideas, recursos, y seguramente algo de suerte. Pero, por encima de todo, es necesario tener un proyecto claro que tenga como objetivo mejorar la vida de las personas. Y este parece que no es el caso del gobierno de Convergencia en Naut Aran viendo la andadura llena de contradicciones en la promoción turística de nuestro municipio que lleva a cabo.

Liéger mès